saycheese

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Aurora - 20 oktober 2011 21:45

har pluggat väldigt mycket , men inte tillräckligt. imorgon ska jag gå upp klockan 6 och läsa igenom allt. kände mig trött och gick och la mig för typ en timme sen. men kunde inte sova så då tog jag fråm datorn. 

   en random bild. hamsterungarna från förra kullen. ignonera alla siffror på bilden! nu ska jag checka några bloggar och lite annat på datorn. :) 

Av Aurora - 20 oktober 2011 18:11

japp.

det går inte jätte bra.. xP

tog typ nyss sönder min mobil ännu mer, så skärmen blev helt cp.

nu har jag nån annan gammal sony ericsson mobil för tillfället!

nångång i framtiden får jag väl nån ny! :D

det här låten lyssnar jag på just nu:



känner verkligen igen mig i den låten.



men nu ska jag plugga vidare. CIAO

Av Aurora - 20 oktober 2011 16:06

hoppas ni gillar den nya designen på bloggen. :) 

idag slutade jag 13.35 när jag kom hem så åt jag mellis som bestod av macka och te! var väldigt trött på sista lektionen och gjorde knappt nåt. :P 

har NO prov imorgon så denna eftermiddag/kväll kommer det vara mest pluggande.

imorgon ska jag åka till haninge centrum med Anna.


facelook och outfit 

   cooling svart swe munkjacka. fick av syster

jeans kapahall 99:-

sämst webbkamera. 


hejdoo.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en glad tjej på 13 år.förutom att blogga så gillar jag att umgås med kompisar, träna karate.jag uppdaterar mest om mig och min vardag, men det förekommer också inlägg om mina 5 hamstrar, tips , åsikter,kläder och mycket mer.
hoppas ni gillar min

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards