saycheese

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Aurora - 1 november 2011 14:18

japp, vi installerar sims 3 och snart ska vi spela! :)


Av Aurora - 1 november 2011 13:09

när jag var på morgonprommis med Evita så träffade jag Gabriela, så vi bestämde att vi skulle gå köpte chips. sen har vi varit i en park och töntat oss  

nu sitter vi hos mig och har inga större planer än att slappa, vi ska kanske kolla på en film senare.

ciaaaaaaaaaaaaao

   

blomma! 

Av Aurora - 1 november 2011 01:20

måste bara dela med mig av det som nyss hände.två hamsterungar hade rymt,jag hade ingen aning. så ser jag att hunden nosar och gnäller bland hörnet i mitt rum där det är massa lådor... jag bah "wtf" så kollar  jag om alla finns hamstrar finns i sina burar. nej! 2 hamsterungar saknas PANIK.så jag stänger dörren till rummet och börjar leta efter dom små krabaterna. och då ser jag en liten plutt vettskrämd i hörnet , en hittad!! sen hitta jag den andra på min hylla,tur att den inte ramla ner! aja nu är alla i sina burar och jag har precis duschat, nu ska jag sova buenas noche  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en glad tjej på 13 år.förutom att blogga så gillar jag att umgås med kompisar, träna karate.jag uppdaterar mest om mig och min vardag, men det förekommer också inlägg om mina 5 hamstrar, tips , åsikter,kläder och mycket mer.
hoppas ni gillar min

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards